Čarodějnice 2003

30.04.2003 středa

Hned po obědě odjíždí Karla na kole do ČBu, zatímco zbytek po návratu Oly vyjíždí opačným směrem přes Borečnici a Vráž na Karlov. Batohy a spacáky jsou naloženy a času dost. Takže krátká zastávka u rybníku před lesem. Pak po známé cestě k mostu a už se vidíme na Karlově. Jenže ouha. Zapomněli jsme na loňské povodně. Z mostu zbyly jen traverzy spadlé doprostřed řeky. Přes říčku se sice napíná provazový most, ale s koly to bude horší. Nakonec přenášíme napřed bágly a následně riskantně i kola.

Na Karlově je zatím pusto, a tak vyrážíme zkoumat únikovou cestu. Za chvíli se vracíme a už z dálky vidíme auta - Martina, Vlasta s Jirkou a u nich poznáváme dva kluky s holčičkou, kteří nám nabízeli pomoc u mostu. Mirek s Petrem se chopí kolečka, pily a vyráží na dřevo. Po obloze se honí černé mraky a vypadá to na bouřku. Připravujeme dřevo ke krbu a venku vatru. Holky zatím vyrábí čarodějnou čarodějnici, kterou následně upalujeme. Stmívá se a my opékáme buřtíky a posloucháme zvučící dřevo. Vyhání nás až déšť kolem jedné hodiny popůlnoční.

01.05.2003 čtvrtek

Ráno jsme docela čilí. Dáme jen lehkou snídani a rozdmýcháme oheň. Pak cestujeme k mostu a zpět. Pouštíme se do lukostřelby a pak i do volejbalového mače. Následuje nohejbal a po něm oběd v podobě "jihlavských" chlebů, které Mirek dovezl zpátky. Jdeme prozkoumat druhý břeh a při zpáteční cestě trháme lano při houpání u mostu - naštěstí bez obětí. Trocha dohadů, než se pustíme do hraní ringa. Sportovní den uzavírá fotbal a pak jen rozloučení a cesta zpět. Tentokrát z druhé strany do Ostrovců a pak do Vráže. Tady už se těšíme na hospodu, kde jsme si včera dali dost dobré kornouty. Večeře to jistí a po sedmé jsme již doma. Karla už nás očekává.

Už to kvete

V pátek mají K+P sportovní den ve škole, Mirek na zahradě a Ola v práci. Všichni mají docela dost. V sobotu ráno vyráží Karla do Orlických hor na soustředění M&M z MFF UK a OMP do ČBu stěhovat před malováním. Ve vlaku zkoumáme změny v ceníku ČD, ale moudří z toho nejsme. V ČBu pořádný oběd, trocha stěhování, sekání trávy a v neděli v 15.15 na vlak. Loudání se mění v běh a tak jsme v 16.00 v Písku. Zase na pár dnů bude snad nuda. Sláva vítězům!